Sunday, December 20, 2009

FIGURINES?














Ops! Ni bukan figurines yg boleh dimakan ye puan2...
Tertarik dgn kecomelan mende2 ni saya belilah, nak cuba buat guna fondant. Babies n pengantin tu saya shopping ngan adik2 saya, si Ima, Naim n Idir kt Ipoh bulan lepas. Yg lelain tu beli kat KL je.. Tapi mak saya cukup tak suka ngan frog laki bini tu, sedangkan di mata saya mereka cukup comel! Kata mak saya, mana leh letak gambar binatang kt atas makanan. Saya kata trend mummy, lagipun ni kan gambar katon jer, tak sempurna n tak cukup sifat dan rupa kebinatangannyer.. Mak saya tetap tak setuju.. Boleh ke saya buat gak kalau mak saya tak restu ni? Ni yg confius nie... Takpe, nanti saya slow talk ngan mummy, takpun minta tolong Ima sbb dia pun buat figurine haiwan gak.. monyet, biri2, cookies cat dog pun ada kan Ima?? Tolong ye...
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment