Thursday, January 14, 2010

BUKIT TINGGI














Semalam saya kembali ke rumah selepas ber'conference' selama 3 hari 2 mlm di Bukit Tinggi. Terima kasih kpd company yg sudi membawa kami bermeeting sambil bercuti. Sgt2 seronok + penat. Group saya menang tempat ke-2 acara karaoke dan tempat ke-4 acara explorace dari 15 group. Dapat banyak gift termasuk electric oven dan RMXXXX. Tahniah kat baby dalam perut ni sbb bersemangat kuat mendaki bukit tinggi dan menjawab soklan2 masa explorace.. mmg tinggi beb! Kaki saya lenguh sampai hari ni... Dan org2 kat Bukit Tinggi semuanya baik2 siap offer datang lagi dan akan beri diskaun and free entrance. For sure saya akan bawa family datang sini nanti... Tempat tinggal mmg best! Katil saya macam katil pengantin lagi, siap bertirai2...
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment