Sunday, November 8, 2009

YOP punye!













Anak bujang saya mmg penggemar no.1 roti bakar+telur 1/2 masak ni. Kt rumah saya dah jarang buat sbb telur2 sume stok utk buat kek n biskut. Kdg2 hubby saya cilok utk buat telur bistik. Yelah, wife dia bz keje, itu yg ade, itu jelah yg dia masakkan utk anak2. Smlm saya masak opor daging dan ikan goreng tapi takde gambar, sume dah kena cekik. Sekarang ni saya mmg jarang sangat masak kt rumah. Hari ni cuti, jam 5 pagi saya dah bangun sbb Azim merengek nak susu. Pas dia tidur saya terus kemas rumah, basuh kain, masak nasi goreng dan buatkan teh earl grey untuk sarapan buat hubby tercinta. Rasa best sbb dah lama tak buat breakfast utk family. Bila Azim bangun jer, saya dah tak boleh buat apa2. Dia nak menepek kat saya jer..
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment