Thursday, November 12, 2009

Daisy Cupcakes














Boring dan rasa cam nak bake cake. Hmm.. why not making cupcakes for Scomi staff, member2 hubby saya. So, sume brg2 pun ada.. campak, campur, gaul sume jadilah cupcakes. Saya tambah chocolate chips skit spy taklah kosong sgt butter cake saya. Kalau ada blueberry jem tadi ble gak taruh kat dalam diakan..
Untuk deco mulanya nak buat daisy putih, tapi baru buat skit dah kena serang ngan garuda (si Azim ler). So, saya stop olah fondant, siapkan si Azim dan flykan dia ke rumah baby sitter.
Dan barulah saya sambung keje saya ngan aman dan tenteram. Boring dah ngan warna putih, saya kalerkan fondant tu jadi kuning. Ni kaler favorite mak saya ni... . Cupcakes tadi saya paipkan dgn whipping coklat btk spiral jer. Pas tu tepek je ngan bunga tadi. Tambah daun skit. Siap! Esoknya cupcakes ni naik motor ke Damansara Height.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment