Saturday, October 31, 2009

CAKE OH CUPCAKES














Bulan ni jer saya berhabis dalam RM400 kot untuk sumer barang2 di atas. Tu tak masuk yuran belajar buat fondant kek tau. Oven dan mesin pemutar tu hubby dah beli tahun lepas. Mmg excited skit sbb dari kecik mmg minat buat2 kek n kuih ni. So, rumah saya akhir2 ni berbau kek jer lah. Anak2 siap order nak bawak skolah dan ke kelas mengaji. Sedap la tu agaknyer...
Dan dalam kepala dah ade beberapa jenis kuih dan kek untuk bawa pulang ke kampung sempena hari raya haji ni. Tapi tak tau la masa mengizinkan atau tidak. Almaklumlah, kerjaya saya akhir2 ni menuntut masa yg lebih di opis... Masa rehat, saya rehatkan mata mengadap resepi2. Tiba2 rasa nak belajar buat puding dan kek jelly yg cantik2 tu.. Ops! Nanti la dulu, kasi expert buat kek dulu la kan. Kelmarin kek buah saya tak berapa menjadi. Konon2 nak jadikan fondant kek tapi alahai... camana pun kek chocolate moist tetap maintain. Sedap tau resepi kak wan!
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment